سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان آذین زند

نظر

رنگ های سرد در کاغذ دیواری

رنگ های سرد اگرچه دلگیری را نشان می دهند ولی همیشه بازتاب منفی ندارند. رنگ های سبز و آبی حس پاکی و حس فضای کوهستانی دارند و محیط را بزرگ تر نشان می دهند. رنگ های سرد برای کاغذ دیواری مانند بنفش، آبی ، سبز و زرد مایل به سبز برای حمام ها و اتاق های کوچک مناسب هستند. در مناطق با آب و هوای گرم استفاده از رنگ های سرد باعث حس آرامش، خنکی و راحتی بیشتری می شوند. برای محیط های درمانی، بیمارستان ها و اتاق عمل ها رنگ سبز بسیار مناسب است زیرا رنگ سبز که ناشی از طبیعت است محیط را آرام می کند و قدرت تمرکز زیادی به افراد می بخشند. 

رنگ های گرم در کاغذ دیواری

منظور از این رنگ ها، رنگ هایی است که احساس گرما و خورشید را در ذهن بیننده ها ایجاد می کنند. این رنگ ها برای فضاهایی مناسب هستند که نور کمتری دریافت می کنند. به رنگ های گرم رنگ های پیشرو نیز می گویند زیرا حس حرکت دارند. از انواع رنگ های گرم می توان به زرد، نارنجی، قرمز و قرمز مایل به بنفش اشاره کرد. به طور کلی رنگ های گرم قرمزی بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارند. رنگ های گرم برای اتاق های بزرگ مناسب هستند. رنگ زرد برای غذاخوری بسیار مناسب است و فضای گرمی به وجود می آورد. رنگ مناسب کاغذ دیواری برای فضاهایی که قناسی دارد رنگ های تیره می باشند در این صورت قناسی کمتر به چشم می آید. همچنین اگر سقف خانه ها بلند است بهتر است از رنگ های تیره برای کاغذ های دیواری استفاده کنید. رنگ قرمز برای آشپزخانه مناسب می باشد زیرا باعث افزایش اشتها می شود. 

 

 جهت مطالعه مقاله انتخاب رنگ هوشمندانه و مناسب برای کاغذ دیواری می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید.