سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان آذین زند

نظر

از مواردی که در قیمت کاغذ دیواری‌ها تأثیرگذار هستند می‌توان به طرح و جنس کاغذ دیواری‌ها اشاره کرد. به یاد داشته باشید در هنگام خرید، قیمت کاغذ دیواری را ملاک قرار ندهید و بیشتر به کیفیت کاغذ دیواری‌ها توجه کنید. در سایت ما می‌توانید انواع آلبوم کاغذ دیواری‌ها به همراه قیمت کاغذ دیواری‌ها و ویژگی‌ها هر مدل را مشاهده کنید و با دقت و با حوصله انتخاب خود را داشته باشید. آلبوم کاغذ دیواری‌ها به دسته‌های مختلفی از نظر جنس، طرح ، اندازه و برند تقسیم بندی می‌شوند.

کاغذ دیواری

در گذشته برای تزئین سطح دیوارهای داخلی ساختمان‌ها از انواع رنگ‌ها استفاده می‌شد اما سادگی دیوارهای رنگ شده چندان چنگی به دل بیننده نمی‌زد و هم چنین بعد از مدت کوتاهی دیوارها کثیف شده و قابل شست و شو نبودند، تا اینکه کاغذهای دیواری به میان بازارها نفوذ کردند. کاغذ دیواری‌ها با تنوع طرح و رنگ خود دل هر خریدار و بیننده‌ای را در یک نگاه بدست می‌آورند. نوع کیفیت، قابل شست شو بودن، طرح‌های متنوع از جمله ویژگی‌هایی هستند که فروش کاغذ دیواری‌ها را افزایش داد و در قیمت کاغذ دیواری تأثیر گذاشت.

 

کاغذ دیواری برای پذیرایی 

طرح‌های آلبوم کاغذ دیواری

شرکت‌های مختلفی تولید کاغذ دیواری‌ها را بر عهده دارند، شرکت AS-creation از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اروپایی درزمینه? انواع آلبوم کاغذ دیواری است،Esprit Home، Versace و Porsche Design از جمله معروف‌ترین و لوکس‌ترین کاغذ دیواری‌های تولیدی این شرکت هستند. آلبوم کاغذ دیواری لوکس و برند Omexco (به صورت متری)، تولید کشور بلژیک نیز به صورت انحصاری برای شرکت AS-creation می‌باشد. شرکت ما از نمایندگان ایرانی این شرکت به نام اروپایی است، ما سعی کرده‌ایم فارغ از نوسانات ارز، قیمت کاغذ دیواری‌ها را تا حد ممکن ثابت نگه داریم.

 

کاغذ دیواری به طرح گل برای پذیرایی 

آلبوم کاغذ دیواری Romantica، آلبوم کاغذ دیواری HAVANNA، آلبوم کاغذ دیواری Classic of ZETC، آلبوم کاغذ دیواری ESPRIT KIDS 4، آلبوم کاغذ دیواری SIENA و آلبوم کاغذ دیواری Modern of ZETC از جمله آلبوم کاغذ دیواری‌های تولیدی شرکت AS-creation هستند که هزاران طرح و رنگ را مطابق با همه? سلیقه‌ها در خود جای داده‌اند. قیمت کاغذ دیواری‌های هر آلبوم بسته به موارد استفاده و ویژگی که دارد، قیمت گذاری شده‌اند.

قیمت کاغذ دیواری

همان‌طور که بارها اشاره کردیم نوع طرح هم در قیمت کاغذ دیواری‌ها نقش دارد، طرح‌های کاغذ دیواری‌ها به دو دسته? کلی طرح‌های مستقیم و صاف و طرح‌های منحنی شکل تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید کاغذ دیواری‌ها بهتر است کمی متراژ بالاتری بردارید تا در هنگام تنظیم درست طرح کاغذ دیواری‌ها در درزها و شکاف به مشکل برنخورید.

در هنگام خرید ممکن است درباره? قیمت کاغذ دیواری‌  گیج شوید، اما به خاطر داشته باشید قیمت‌هایی که در آلبوم کاغذ دیواری‌ها ذکر می‌شود برای یک رول از آن کاغذ دیواری می‌باشد. کاغذ دیواری‌ها در رول‌های دو برابر یا سه برابر تولید می‌شوند در نتیجه متراژ بیشتری از سطح دیوارها را نسبت به یک رول واحد، پوشش می‌دهند. هر رول واحد متراژ برابر با 4 متر و 11?5 سانتی‌متر (13?5 فوت) کاغذ دیواری و رول‌های دو برابر دارای متراژ 8 متر و 23 سانتی‌متر (27 فوت) هستند.

انواع کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری‌ها بسته به اینکه از چه نوعی ساخته شده‌اند، متفاوت خواهد بود. کاغذهای دیواری مانند رنگ‌ها به چندین نوع مختلف دسته بندی می‌شوند که ملاک این دسته بندی‌ها به نوع ساخت و کاربرد آن‌ها بر می‌گردد.

 کاغذ دیواری نان وون (متشکل از منسوج نبافته) از ترکیب الیاف نساجی و فیبرهای سلولوزی بلند تشکیل شده‌اند،  جهت مقاومت بالا، رطوبت و قدرت جذب به کاغذ دیواری غیر بافته شده از افزودنی‌های خاصی استفاده می‌شود. ویژگی‌های ساختاری این نوع کاغذ دیواری باعث می‌شود که به راحتی بدون نیاز به چسب، بر روی سطوح دیوار نصب شوند و حتی در صورت برداشتن کاغذ دیواری دوباره قابل نصب هستند.

 

کاغذ دیواری با روکش وینیل به دلیل روکش پی وی سی که بر رویش کار گذاشته‌اند، در دسته بندی کاغذ دیواری‌های ضد لک و قابل شست شو قرار می‌گیرد. اگر برای آشپرخانه? خود دنبال یک کاغذ دیواری باکیفیت هستید صرف نظر از قیمت کاغذ دیواری‌ها، این دسته را انتخاب کنید چرا که کاغذ دیواری با روکش وینیل در مقابل رطوبت و چربی مقاومت بالایی دارد.

کاغذ دیواری با وینیل سخت و جامد، کاغذ روکش پارچه‌ای، کاغذ دیواری‌های وینیل فابریک بک، وینیل سخت یا جامد، کاغذی و کاغذهای وینیلی نون وون از دیگر انواع کاغذهای دیواری هستند. رنج قیمت کاغذ دیواری‌ها با توجه به ساختاری که دارند و اینکه برای چه مکان‌هایی مناسب هستند، تغییر خواهند کرد.

ویژگی‌های تأثیر گذار در قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌ها را با توجه به نوع کیفیت و کاربردی که دارند قیمت گذاری می‌کنند. قیمت کاغذ دیواری‌هایی که در هتل‌ها، دفاتر اداری و خانه‌های مسکونی به صورت کلاسیک و مدرن به کار می‌روند، با توجه به ویژگی‌های هر آلبوم کاغذ دیواری، متفاوت خواهد بود. از ویژگی‌هایی که یک کاغذ دیواری را مرغوب می‌سازد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن هر متر مربع از کاغذ دیواری‌ها باید 300 الی 450 گرم باشد و از روکش فوقانی از نوع وینیل Vinyl بر روی کاغذ دیواری اسپری کرده باشند.

کاغذ دیواری‌های مرغوب حتی با مواد شوینده? خانگی قابل شست‌ و شو هستند و آن‌هایی که روکش وینیل دارند، ضد خش بوده و در برابر پارگی مقاوم‌اند.

در صورت اصلاح و خرابی مجبور نخواهید بود کل کاغذ دیواری را بکنید، نصب و ترمیم کاغذ دیواری‌های مرغوب بسیار راحت و ساده است.

در برابر گرما شدید و حریق بسیار مقاوم هستند. (طبق استاندارد حریق B1-M1)

کاغذ دیواری‌های مرغوب از موادی ساخته شده‌اند که ضد آلرژی هستند و جاذب گرد و غبار نخواهند بود.

تنوع طرح در آلبوم کاغذ دیواری‌ها بسیار بالا می‌باشد و حتی قیمت کاغذ دیواری که پایین‌تر هستند نیز دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت.

با تابش مستقیم آفتاب و نور تغییر رنگ نخواهند داد.