سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان آذین زند

نظر

امروزه تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی که نازک و کم وزن هستند جای تلویزیون های بزرگ را گرفته اند.به دلیل کوچک شدن خانه ها این نوع تلویزیونها بسیار کارآمدتر از مدلهای قدیمی آن می باشند.و به خاطر نوع خاص و داشتن صفحات بزرگ مرکز توجه هر خانه ای می تواند باشد.از این رو طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون از ملزومات هر خانه ای می باشد.معمولا بزرگترین دیوار را برای تلویزیون انتخاب می کنند .

و اگر از کاغذ دیواری بر روی دیوار استفاده کنید قابلیت نصب تلویزیون و قاب و..براحتی برای شما فراهم میشود.هر چقدر انتخاب شما همراه با سلیقه و خلاقیت بیشتری باشد شما فضای دلنشین تری خواهید داشت که لذت بیشتری از آن خواهید برد.

 

انتخاب کاغذدیواری برای پشت تلویزیون

 

نمایش تلویزیون در هر دیوار برای ما از سایر دکورها دارای اهمیت بیشتری است و استفاده از کاغذ دیواری یکی از بهترین روشها برای این کار می باشد ولی انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون کار بسیار سختی است.

 

از مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری تلویزیون  موارد زیر است:

باید نوع کاغذ دیواری پشت تلویزیون حتی المکان ساده و بدون طرح باشد زیرا طرحهای غیر ساده و شلوغ برروی تمرکز تاثیر منفی  دارند

 

انتخاب از رنگ مناسب برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون می تواند توجه افراد را به عنوان کانون توجه به خود جلب کند

 

اگر یک قاب برای تلویزیون در نظر بگیرید به نظم فضا کمک می کند

 

همخوانی دیوار پشت تلویزیون و سایر دکوراسیون منزل از ملزومات می باشد.وباید هارمونی یکسانی داشته باشند

 

برای دیدن کاغذ دیواری های اتاق کودک و کاغذ دیواری کلاسیک به وبسایت مراجعه کنید.

 

www.azinzand.com


نظر

راه پله جایی است که هنگام ورود به خانه خوش آمد میگوید و محلی است که هنگام ورود و خروج از منزل حتما از آن عبور میکنید پس برای تزئین دیوار و فضای اطراف پله ها دقت نیاز است.

 

یکی از شروط مهم و لازم برای ایمن بودن فضای اه پله طراحی نور پردازی کافی و مناسب است تا فرد بتواند به راحتی مسیر خود را حین بالا و پایین رفتن از پله ها مشاهده کند.

 

کاغذ دیواری مناسب برای راه پله

 

سه تکه در دکوراسیون راه پله اهمیت دارد:

 

پله ها

نرده ها

دیوار بقل پلکان

فرش و موکت برای تزئین پله هامناسب هستند و همچنین چسپاندن کاغذ دیواری های هماهنگ با سبک دکوراسیونبه دیواره های پله راهی آسان برای متحول و متفاوت کردن فضای محیط  مورد نظر شماست.

برای دیدن کاغذ دیواری مدرن و کاغذ دیواری کلاسیک به وبسایت مراجعه کنید.

 

www.azinzand.com


نظر

با گذشت زمان و رونق گرفتن استفاده از کاغذ دیواری ممکن است یکی از دغدغه های مردم استفاده از کاغذ دیواری در خانه های اجاره ای باشد زیرا حتی برای خانه ای که قرار است مدت کوتاهی در آن زندگی کنیم تمایل آن است که فضا را مطابق مد و سلیقه مان تزئین کنیم به گونه ای که زندگی کردن در آن لذت بخش باشد، همچنین از لحاظ اقتصادی صرف هزینه برای منزلی که مدت کوتاهی در آن زندگی می کنیم اندکی غیر منطقی به نظر می رسد.بدین سبب به شما عزیزان توصیه می شود که در استفاده از کاغذ دیواری برای منازل اجاره ای به موارد زیر توجه داشته باشید.

1- در صورتی که درب های اتاق ها فاقد هر گونه نقشی میباشد می توانید از کاغذ دیواری برای منقوش کردن استفاده نمائید.

2- یک روش بسیار شیک و زیبا و خلاقانه استفاده از قاب کاغذ دیواری می باشد که در این حالت کاغذ دیواری در درون یک قاب کار میشود و همانند یک تابلو مورد استفاده قرار می گیرد.

3- نمونه دیگری از استفاده از کاغذ دیواری به گونه ای که فضا را زیبایی بخشیده   و در عین حال از نظر اقتصادی ارزان باشد استفاده از کاغذ دیواری در راه پله ها است که در این مورد یک رول کاغذ دیواری 5 مترمربعی کفایت میکند.

4- چسباندن تکه های کاغذ دیواری به درب های کمد ها و روی کشو ها.

5- اگر اتاق کودکتان دارای برجستگی میباشد میتوانید برای زیباتر کردن آن یک تکه کاغذ دیواری سرتاسری بچسبانید که این مورد برای اتاق کودک پیشنهاد می شود.

برای دیدن کاغذ دیواری های اتاق کودک و کاغذ دیواری کلاسیک به وبسایت مراجعه کنید.

www.azinzand.com


نظر

معمولاً برای اینکه بخواهیم یک خانه را کاغذ دیواری کنیم بودجه ای مشخص می کنیم و بعد از آن برای خرید کاغذ دیواری اقدام می کنیم.اما گاهی اوقات به دنبال طرح خاصی از کاغذ دیواری هستیم که در این صورت با چند قیمت برای کاغذدیواری مشابه مواجه میشویم.

در بازار به ترتیب کاغذ دیواریهای اروپایی و آمریکایی گران قیمت ترین کاغذدیواری هستند و بعد از آن کاغذ  دیواری های ترک به نسبت ارزان تر هستند و کاغذ دیواری های چینی و کاغذ دیواری ایرانی در بازار از همه ارازن تر هستند.کاغذ دیواری های کره جنوبی نیز در بازار به دلیل متراز 16-15 متر به نسبت ارازن هستند اما پرت و دور ریز زیادی دارند.

آنچه که در تعیین قیمت کاغذ دیواری تاثیر گذار میباشد به ترتیب کشور سازنده، کیفیت کاغذ دیواری و متراژ هر رول کاغذ دیواری می باشد. معمولاً دریک آلبوم قیمت های کاغذ دیواری یکسان میباشد.


نظر
انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری
شما برای انتخاب طرح و رنگ در کاغذ دیواری میتوانید بی نهایت انتخاب داشته باشید.
اما دکوراسیون داخلی شما، رنگ پرده ها،مبل ها و کف و... شما را در این انتخاب محدود میکند.هر رنگ از کاغذ دیواری فضایی مدرن، کلاسیک، اسپرت، رومانتیک،زنانه، مردانه و...را میتواند به وجود آورد.
کاغذ دیواری ساده
کاغذ دیواری های ساده به دو گروه رنگ های ملایم و رنگ های گرم تقسیم می شوند.
رنگ های تند و گرم مثل صورتی، قرمز، بنفش و ... برای فضا و اتاق های بزرگ استفاده می شود.
اگر تمام فضا را با این رنگ کاغذ دیواری بپوشانیم بعد از مدتی خسته کننده میشود.لذا توصیه می شود تعادل رعایت شود.کاغذ دیواری با رنگ های ملایم و سرد برای فضاهای کوچکتر استفاده شود که باعث میشود فضا بزرگتر به نظر برسد.
کاغذ دیواری طرح دار
کاغذ دیواری طرح دار برای جاهای لوکس استفاده میشود.از جمله: اتاق پذیرایی، لابی، فروشگاه ها، مغازه ها،...
از این طرح ها معمولاً در کاغذ دیواری های کلاسیک که در چند سال گذشته محبوب تر شده اند استفاده می شود.اما ممکن است با تغییر سلیقه دکوراسیون داخلی در سال های بعد به سمت کاغذ دیواری مدرن یا کاغذ دیواری اسپرت برویم.
نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد
رنگ کاغذ دیواری تان را هماهنگ با وسایل دکوراسیون تان انتخاب کنید
قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.
هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است
به طور مثال برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.
نوع مرغوب کاغذ دیواری قابل شستشو را انتخاب کنید
اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری هنگام شست وشو با مشکل مواجه شوید. بنابراین بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری به این مورد توجه کنید. در این مورد از فروشنده نیز می توانید کمک بگیرید.
بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.
ویژگی کاغذ دیواری مرغوب
از ویژگی های کاغذ دیواری های مرغوب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• روکش سطح فوقانی از نوع وینیل Vinyl بوده و وزن وینیل بکار رفته در آن بین300 الی 450 گرم در هر متر مربع می باشد.
• قابلیت شست‌و‌شوی کامل حتی با مواد شوینده خانگی است.
• مقاومت بسیار بالا در برابر کشش و گسیختگی و جهت استفاده روی دیوارهای Dry wall بسیار مناسب است.
• کاملا ضد آلرژی و هایژنیک است و بو و گردو غبار را به خود جذب نمی کند.
• پس از نصب و اجرا سطحی کاملا بدون درز را ایجاد می کند
هزینه و قیمت کاغذ دیواری
قیمت کاغذ دیواری‌ها مقداری گیج کننده است. قیمتی که در آلبوم کاغذ دیواری  برای هر نوع کاغذ دیواری قید شده است برای یک رول از کاغذ دیواری است. در حالی که رول‌های کاغذ دیواری‌ها برای فروش دو برابر یا سه برابر یک رول تکی تولید می‌شوند. این کار سبب گمراهی افراد در محاسبه هزینه‌ها می‌شود؛ اما این کار دلیل دارد.
فروش کاغذ دیواری ها در رول‌های دو برابر و سه برابر، می‌تواند متراژ بیشتری کاغذ دیواری را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد. یک رول واحد تنها دارای 4 متر و 11?5 سانتی‌متر (13?5 فوت) کاغذ دیواری‌ است در حالی که رول‌های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی‌متر ( 27 فوت) کاغذ دیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی‌متر (9فوت) است، شما تنها می‌توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.