سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان آذین زند

نظر

مشخصات محصول آلبوم کاغذ دیواری HAVANNA

ویژگی ها

قابل شستشو با فرچه  

قابل نظافت  

قابلیت تطبیق و نصب آسان  

قابلیت جداسازی آسان از دیوار  

مقاوم در برابر نور آفتاب  

ضد آب  

 

ابعاد آلبوم کاغذ دیواری HAVANNA

طول  10 متر

عرض  0.5 متر

 

نقش ها آلبوم کاغذ دیواری HAVANNA

کلاسیک  

گل دار  

شاین  

داماسک  

 

رنگ ها آلبوم کاغذ دیواری HAVANNA

قهوه ای  

کرم  

نقره ای


نظر

آلبوم کاغذ دیواری Classic of ZETC

مشخصات محصول

 ویژگی ها کاغذ دیواری Classic of ZETC

قابل شستشو با ابر و کف  

قابل نظافت  

قابلیت تطبیق و نصب آسان  

قابلیت جداسازی آسان از دیوار  

مقاوم در برابر نور آفتاب  

 

ابعاد کاغذ دیواری Classic of ZETC

طول  10 متر

عرض  0.5 متر

 

نقش ها کاغذ دیواری Classic of ZETC

ساده  

کلاسیک  

 

رنگ ها کاغذ دیواری Classic of ZETC

کرم  

طوسی

 


نظر

مشخصات محصول آلبوم کاغذ دیواری Modern of ZETC

 ویژگی ها

قابل شستشو با ابر و کف  

قابل نظافت  

قابلیت تطبیق و نصب آسان  

قابلیت جداسازی آسان از دیوار  

مقاوم در برابر نور آفتاب  

قابل شستشو با فرچه  

 

ابعاد آلبوم کاغذ دیواری Modern of ZETC

طول  10 متر

عرض  0.5 متر

نقش ها

ساده  

بافت  

مدرن  

 

رنگ ها آلبوم کاغذ دیواری Modern of ZETC

آبی


مزایای استفاده از کاغذ دیواری

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که اگر انتخاب و نصب کاغذ دیواری کاری سخت و پر از دردسر است، چرا باید از آن استفاده کرد؟ چرا از رنگ‌آمیزی برای دیوارها استفاده نکنیم؟ در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذدیواری می‌توان روی دیوار ایجاد کرد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.

رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک ‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است. 

کاغذ دیواری را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذدیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده کرد. هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

 

 مزایای استفاده از کاغذ دیواری

 

از طرف دیگر؛ در جاهایی که رنگ‌آمیزی دیوارها نمی‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، می‌توان از کاغذدیواری استفاده کرد. برای مثال، اگر دیوارهای خانه شما فرمی نازیبا و بد دارند می‌توان از کاغذ دیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت. همچنین دیوارهای پوشیده شده با کاغذ دیواری‌های مرغوب خیلی سریع‌تر و آسان‌تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می‌شوند. بنابراین کاغذ دیواری برای فضاهایی که دیوارهایش زود به زود نیاز به تمیز کردن دارند، مانند آشپزخانه یا اتاق کودک، گزینه مناسب‌تری است.

یکی دیگر از عواملی که می توان بدان اشاره کرد تنوع در طرح ورنگ وحتی بافت کاغذ دیواری است که آ نرا از پوششهای دیگر مثل رنگ متمایز می کند .

که هر کدام به تنهای می تواند کاغذ دیواری را به عنوان یک پوشش برتر معرفی کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است وکمتر به آن اشاره شده ترکیب وتلفیق این عوامل است که دراجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری را برای طراحان حرفه ای به عنوان یک پوشش مناسب متما یز کرده است . به عنوان مثا ل یک رنگ کاملا خنثی ولی با یک با فت برجسته به تنهایی فضای اتاق ودیوار شما را دگرگون می سازد حال اگر با کمی دقت طرح ، رنگ و بافت مناسب برای هر محیط هم زمان در نظر گرفته شود آن وقت می توان به برتری کاغذ دیواری نسبت به پوششهای دیگر پی برد.

نصب آسان کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری به دیوارها از کارهای بسیار ساده و آسان است به طوری که می توانید خودتان با کمک اعضای خانواده در تعطیلات آخر هفته این کار را انجام دهید.

برای نصب کاغذ دیواری به دیوارهای منزلتان کافی است مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

1- سطح دیوارهای موردنظر را آماده کنید. چنانچه گچ دیوار زخمی است و در جاهایی دارای فرورفتگی است آنها را با بتونه ترمیم کنید. اگر در جایی رنگ دیوار پوسته شده است و یا دیوار موردنظر بسیار صیقلی و صاف است با کشیدن سنباده آن را کمی از حالت صیقلی خارج کنید تا کاغذ به خوبی برروی آن بچسبد.

استفاده از کاغذ دیواری امکان به کارگیری خلاقیت و ابتکار بیشتری را در اختیار دکوراتور یا طراح دکوراسیون داخلی قرار می دهد و این امکان را نیز برای صاحب خانه فراهم می کند که به جای طرح های ساده و محدود قابل اجرا با رنگ های ساختمانی گستره وسیعی از طرح ها و حتی بافت های گوناگون را بنا به سلیقه خود برای هر یک از فضاهای منزل انتخاب کند.

به عنوان مثال می توانیم برای اتاق نشیمن از نوعی کاغذ دیواری بافت دار ساخته شده از الیاف گیاهی و برای اتاق کودکان از کاغذ دیواری هایی با طرح های کارتونی، عروسکی و یا تصاویر حیوانات یا هزاران طرح دیگراستفاده کنیم.

 

2- ابتدا سقف، در، پنجره ها و زوارها را رنگ کنید و سپس کاغذ دیواری را نصب کنید زیرا پاک کردن چسب کاغذ دیواری از روی سطوح رنگ شده راحت تر از پاک کردن رنگ چکیده برروی کاغذ دیواری است و در این صورت فاصله ای نیز در میان سطوح رنگ شده و پوشیده از کاغذ دیواری باقی نمی ماند.

 

3- بهتر است قبل از چسباندن کاغذ دیواری یک لایه آستر مخصوص برروی دیوارها بزنید. این لایه خلل و فرج ریز موجود در سطح دیوارها را پرمی کند.

 

4- ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و کاغذها را در قطعات هم اندازه با ارتفاع دیوار به علاوه 10 سانتی متر اضافه ببرید و قطعه اضافی کاغذ دیواری را در پایین دیوار و محل اتصال آن با زمین به دقت ببرید.

چنانچه کاغذ دیواری شما طرح دار است باید طرح هر نوار کاغذ دیواری را با دقت با نوار بعدی تطبیق دهید. به این ترتیب باید نوارها را کمی بلندتر از دیوار ببرید تا امکان تطبیق دادن طرح فراهم باشد.

پشت کاغذ دیواری ها را با قلم موی پهن به چسب آغشته کنید و آن را از بالا به پایین برروی دیوار بچسبانید. اگر کاغذ دیواری شما خود چسب است باید آن را قبلاً در آب سرد خیس کنید. دقت کنید که این کار را با آب گرم انجام ندهید چون برخلاف تصور اغلب افراد که آب گرم را برای این کار مناسب تر می دانند آب گرم باعث شسته شدن چسب کاغذ می شود.

اگر پس از مدتی مایل به تعویض کاغذ دیواری ها باشید، برای جداکردن کاغذ دیواری از دیوار آن را با محلول 1 به 2 مایع نرم کننده پارچه با آب داغ و یا محلول یک فنجان سرکه سفید در یک گالن آب داغ خوب خیس کنید. پس از 15 دقیقه کاغذ دیواری ها به راحتی از دیوار جدا می شوند. اگر کاغذها راحت جدا نشدند از یک کاردک کمک بگیرید و کاغذها را از پایین به بالا بکشید.

شرکت پارسیان آذین زند به عنوان وارد کننده انواع کاغذ دیواری خارجی اقدام به فروش ویژه و ارزان قیمت کاغذ دیواری دروب سایت فروشگاه اینترنتی خود با طرح ها و رنگ های مختلف نموده است تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.