سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان آذین زند

نظر

کاغذ دیواری که به یک جزء اصلی از دکوراسیون داخلی تبدیل شده است دارای خصوصیاتی چون تنوع در رنگ و طرح، نصب راحت و قیمت مناسب است که با استقبال بالایی از سمت مردم مواجه شده است . قدمت کاغذ دیواری بسیار بالاست و افراد بسیاری همه ساله برای تغییر در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کاری خود از کاغذ دیواری استفاده می کنند .

 

قیمت و اهمیت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری بر اساس برند، کیفیت و طرح کاغذ دیواری متفاوت است . قیمت کاغذ دیواری بر اساس سه دسته ارزان، متوسط و گران تقسیم بندی شده است . جنس متریال و گرماژ در کنار برند بر روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر گذار است . کیفیت و دوام محصول باعث گران تر شدن محصول می شود . کاغذ دیواری ارزان که از بین برند های ایرانی و چینی هستند و دارای کیفیت مناسبی نیستند و بیشتر از این محصول برای خانه های استیجاری و یا مکان هایی که به صورت موقتی هستند استفاده می شود . انتخاب کاغذ دیواری مدرن بستری مناسب برای قرارگیری سایر اجزای دکوراسیون فراهم می کند به این منظور در انتخاب کاغذ دیواری عواملی موثر هستند چون سبک خانه، سن و سال ساکنین و نیز جنسیت افراد ساکن در منزل که باید به آنها توجه ویژه ای داشت . تنوع در رنگ و طرح در این محصول بسیار بالاست و هیچ محدودیتی وجود ندارد .

 

انواع کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری بر اساس جنس که شامل کاغذ دیواری های نانو و کاغذی و PVC است .

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح های متفاوت که شامل کاغذ دیواری های سه بعدی و بافت دار و فانتزی هستند .

 کاغذ دیواری کلاسیک: این نوع محصول خلاق طرح های مدرن است. به طور مثال طرح های گلدار، ساده، طرح دار راه راه و یا چهارخانه از انواع کلاسیک به شمار می آیند اما انواع رنگارنگ با طرح اسپورت و جدید در دسته بندی مدرن قرارمی گیرند. با توجه به اینکه سبک وسایل خانه تان چگونه است انواع طرح ها را می توانید انتخاب کنید. اگر در منزل لوازم کلاسیک دارید نوع کلاسیک را انتخاب کنید.